September

Tänk vad sommaren gick fort, och nu är september här redan. Är det en sommar- eller höstmånad egentligen? Just i år och idag vill jag nog kalla den för höstmånad, för det har blivit riktigt ruggigt den senaste veckan.

Om jag inte minns helt fel så var det rätt varmt och fint i september förra året, i alla fall den fjärde för det minns jag väldigt väl ;-) Jisses, på söndag är det ett år sedan.. pappersbröllop, eller vad kallar man det? Ha ha, pappers bröllop.. festligt sound över det hela!

 

Nåväl, jag tycker om september väldigt mycket i alla fall, även om det är en höstmånad. Jag älskar att vara ute i skogen den här tiden, det är så mysigt och jag försöker att gå ut en liten stund varje dag om jag kan. Och nu har jag införskaffat mig ett par kängor som är perfekta för detta ändamål. Lite Pippi över dom kanske, men vad gör väl det ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0