Lite hemmakär

Idag har det inte hänt så mycket spännande saker direkt. Vaknade trött och lite sur, efter en värdelös natt som blev värdelös mest pga katten, så går det när man inte har hjärta att slänga ut honom under natten. Nu blev jag alltså bufflad åt ena hållet av katten som vägrar ligga i fotändan av sängen, utan promt ska ligga på min andra kudde, och bufflad av Lukas åt den andra hållet, drygt... Inatt lägger jag mig någon annanstans ;-)

Sydde upp ett par gardiner åt grannen, och fick se att dom var från Himla. Har inte handlat där särskillt mycket direkt, med det får det nog bli ändring på för dom har otroligt fina saker, och dessutom är dom ju från Uppsala ;-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0