Byter blogg...

Har tröttnat på den här bloggen nu, och har därför börjat byggt upp en ny på wordpress.com, som jag desperat försöker lära mig hur det fungerar. Min tanke är att det ska vara en trädgårdsblogg typ, har inte riktigt själförtroendet till det men jag tänkte att jag skulle stå på mig lite och ändra på det. Den kommer nog inte att bli så himla "trädgårdsnördig" eller särskillt matnyttig, men jag tänkte att jag tar ju ändå bara bilder på blommor typ, så varför inte ;-)

Får se hur länge jag huserar där, vem vet jag kanske tröttnar lika snabbt som det tog att göra den, och kommer tillbaka hit igen... Men tills dess är ni välkomna att följa mig på www.minagronatankar.wordpress.com

 



Kommentarer
Kristin

Hänger med över till den nya. Tittar in fler gånger i veckan och vill bara säga att jag tycker om dina foton och ditt sätt att skriva.

2012-01-27 @ 08:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0