Sushi

Drömmer oss bort, tillbaka till Taiwan och Shanghai ikväll, med en måltid sushi. Efter mycket velande fram och tillbaka så kunde vi tillslut enas om att äta det ;-)

Är supernöjd med att jag orkade släpa mig in till stan idag för att kolla in rean lite med Matilda och Jakob. Hittade både det ena och det andra, handlade mest åt min karl faktiskt. Medan han var hemma och skrev på ett skolarbete, så shoppade jag två ursnygga byxor, och en mysig tjocktröja på MQ åt honom, och allt nedsatt 50%, YEAH! :-)

Till mig blev det en söt blus för 150kr, perfekt till sommaren. Tyckte även att det var dags att jag införskaffade mig en kalender för 2012 nu, i sedvanlig ordning köptes den på Granit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0