Ut med julen & in med våren

Känns skönt att jag tog mig i kragen och slängde ut granen igår. Rensade även bland allt julpynt, och hittade då en hel kasse full med julpynt som jag glömt ställa fram i år, typiskt alltså. Nu blev man ju nästa sugen på att ta fram det och julpynta på nytt... men jag hejdade mig.

Ut med julen, och in med våren blev det. Köpte lite snittblommor, och slängde ihop en riktigt vårig bukett när jag kom hem, som nu får stå på köksbordet. Kollade även till mina lökar av olika slag som står i krukor under kartonger bakom boden, och dom ger hopp, med sina gröna små knoppar, om att snart är det vår :-)


Ja, det är sant. Malin är nu officiellt en Iphone 4s ägare, det trodde jag aldrig att jag skulle bli...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0