Hotell, ljuva hotell...

men Hem, LJUVA hem. Har haft mycket hemlängtan den här senaste turnén, även om vi har haft skoj och sånt, men jag har längtat så mycket efter att få sitta i min ensamhet uppkrupen i soffan, precis som jag
gör nu ♥ ♥ ♥

Men hotell har ju sina fördelar det också, inatt sov vi i Umeå på ett väldigt mysigt hotell, sängen var underbar, skojsigt med handfat i hallen och humor med träningsvideo och hantlar bredvid sängen. Synd bara att vi var tvugna att lämna så tidigt imorse, får ta en workout nästa gång vi är där ;-)

 

Har hunnit med rätt mycket idag faktiskt, det är ju det som är så bra när man går upp tidigt. Inte nog med att vi reste ett antal mil imorse, hann även ta en sväng ut i skogen där vi (Matilda & jag) plockade två fulla korgar med svamp efter lunch, sen åkte vi in och fikade med Lukas mamma inne i stan, och därefter vaccinerade vi oss mot Hepatit A inför resan till Asien, och jag slog till med en TBE-spruta när jag ändå var igång. Check, check, check, CHECK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0