Catfight

Kom som sagt igång med träningen igen den här veckan, och idag har jag sån träningsverk så det var svårt att stiga upp ur sängen imorse :-/

När jag var och tränade första dagen i måndags, så kände jag mig så iakttagen när jag gick in i salen, där alla väntade på att passet skulle börja, och när jag hade tagit min plats så såg jag att det var en tjej i min ålder som tittade lite extra åt mitt håll, så pass så att jag började tänka att, hmm känner jag henne? borde jag ha hälsat?...
Passet drar i alla fall igång, och jag försöker hänga med så gott det går, och som tur var hade vi vikarie så det var ingen som kände igen passet, det var helt nytt för alla, skönt! Jag försökte titta på intruktören hela tiden för att hänga med ordentligt, men sneglade åt tjejens håll för att se om hon fortfarande tittade, och det gjorde hon då och då... Det hela blev väldigt konstigt, kändes liksom som att hon tävlade mot mig, och ville vara bättre... och jag är ju inte den som är den, så jag kämpade på lite extra, mer än vad jag egentligen orkade. Så himla lustig situation alltså, säkert inbillade jag mig allt ihop, men det kändes verkligen som att det var en tävling hon och mig emellan.

Och det roliga, var att igår när jag var där igen på ett lunchpass, så var hon också där. Jäklar vad jag bräckte henne med hästlängder då allstå ;-) Får se om vi stöter på varandra imorgon igen... hehe :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0