Hemma

efter väldigt mycket fläng och resande ett dag. Asien var helt fantastiskt, vilka upplevelser man har fått varit med om, och jag har hur många bilder som helst att visa. Dock, har jag blivit lämnad ensam nu, skjutsade Lukas till Arlanda i morse, för han ska åka till Canterbury, England med skolan och vara där några veckor. Det känns lite tomt måste jag säga, har inte varit ifrån varandra så mycket på väldigt länge, men det är säkert nyttigt och tack och lov för Skype ;-)

Så nu ska jag ladda här hemma ensam, i nästan två vekor innan det är dags för några konserter till, och det känns som jag verkligen behöver det. Har tappat sång-gnistan helt, känns inte så roligt alls just nu... hoppas på att lusten, glädjen och motivationen kommer tillbaka snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0