Bloggar som jag följer

Har blivit en riktig bloggläsare på senare tid, och jag farscineras över att det finns så otroligt många bloggare, en hel rymd full av bloggar och jag läser bara en liten bråkdel av dom. Tänkte visa er vilka jag tycker mest om, och den gemensamma nämnaren är nog att alla tar väldigt fina bilder.

 

Josefine Bongcam som bor på Gotland har en väldigt fin blogg, som vad jag har förstått byggt sin hemsida och blogg helt själv. Hon skriver kanske inte så mycket, men tar desto vackrare naturbilder helt i min smak ;-)

 

 

 


Pyssliga, påhittiga och nyblivna mamman Majalisa, som jag gick trädgårdsutbildningen tillsammans med, skriver i sin blogg Talgoxar och porslinstankar, dom mest poetiska och söta texterna, jag kan lova att man blir fast. Fina Sockermaja ♥




En väldigt fin fotoblogg, och Elin, vars blogg jag pratar om tar helt fantastiska porträtt & bröllopsbilder.





Har ingen aning om hur jag fastnade för den här bloggen, men jag snubblade väl över den kan jag tänka. Hon, Kakan tar fina bilder och bloggar en del om mode, vilket jag tycker om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0