Snart Advent

Oj, oj, oj... Hur ska man hinna med allt. Sprang runt som en tok idag och försökte komma ihåg vad jag ställt adventspyntet, letade inne, ute, inne, i garaget, ute och inne igen, och till slut hittade jag allt. Mossa och lite annat skoj var jag ut och tog igår, när solen sken som mest :-) Men jag kan konstatera nu att jag behöver mer pynt, för nu har jag många fler fönster än tidigare. Får se till att fixa det i veckan då, samt börja julstädningen och kanske rensa upp i förråden bland alla kartonger.
Men först blir det helg, konsert idag, julrep och thanksgiving middag imorgon, besök i kyrkan och sen jobb på söndag. Fullt upp precis som vanligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0