Julsånger, kalkon & praliner!

Är så himla nöjd med julrepet vi hade igår :-) Vi hinner ju inte repa så mycket nuförtiden, men igår och nästa helg är det jullåtar som ska repas in, och det inför den enda julkonserten vi har i år, som blir i Betelskyrkan i Örebro den 10 december. Kan inte förstå varför vi sällan har fler julkonserter alltså, för vi gillar ju julmusik allihop och dessutom är det en perfekt tid att tjäna mycket pengar på, för väldigt många vill ju gå och lyssna på julkonserter. Får se till att det blir ändring på det till nästa år ;-) Nåväl, det gick som sagt väldigt bra igår och det var superkul, och jag går fortfarande runt och nynnar på låtarna.

På kvällen åkte vi till ett par bekanta till Lukas familj, och åt den efterlängtade Thanksgivingmiddagen med turkey, sweet potato, stuffing, gravy mm. En Gavelinsk tradition, mummmmma!!

Medan vi goffade kalkon, fick min syster och hennes familj dom här pralinerna med sig, när dom åkte och grattade min morbror på födelsedagen. Jag köpte dom i Västerås på ett chocolaterie, en perfekt födelsedagspresent om jag får säga det själv ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0