Spetsmössa och efterlängtat regn

Senaste nytt är att jag känner mig otroligt handikappad utan en fungerande mobiltelefon... laddaren är nämligen ute på vift. Dessutom blir jag irriterad på mig själv över att jag känner mig handikappad utan mobilen. Som många säger, det var nog bättre förr när vi inte hade mobiler alls.

Har haft lite flyt idag i alla fall, fick igång gräsklipparen för första gången på den här säsongen. Startade relativt smärtfritt, utan problem och dessutom hann jag klippa hela tomten klart innan regnet kom. När jag var i utkanten av tomten och klippte den sista biten så slängde jag ett öga på en helt bortglömd "rabatt", och hittade lite godsaker som jag genast gjorde första hjälpen på. En stockros, en stor tuva spetsmössa, en gammal ros och små, små, små rabarber. Spetsmössan kommer att passa perfekt i rabatten som jag ska göra vid altanen på baksidan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0