Bockar av...

Det har varit en intensiv dag hittills, har kunnat bocka av en hel del punkter på min lång lista och än är dagen inte slut. Passar på att tvätta när jag är hemma också, det är så lyxigt att kunna hänga ut tvätten numera. Den torkar på nolltid.

I helgen är det fara och flänga som gäller, ovanligt? Nej! Det börjar redan imorgon då jag styr min kos mot huvudstaden för att sitta med designern på förmiddagen och pilla med det sista på skivomslaget, och sen blir det ett besök på min syster och hennes skolas vernissage på eftermiddagen. Därefter drar vi till Örebro där det ska repas, repas & repas hela helgen lång inför konserten i Tammerfors som är om några veckor. Jorå såatte...



Kommentarer
Vickan

Vad fint ni verkar ha det ute på landet med alla blommorna! Får komma ut på en fika snart :) Tänker på dig vännen <3

2011-05-19 @ 22:08:30
Vickan

Vad fint ni verkar ha det bland alla blommorna! Får komma på en fika snart :) Tänker på dig vännen <3

2011-05-19 @ 22:10:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0