Fettisdag

Veckorna bara rusar iväg i full fart nu, känns skönt att det redan är marsmånad och inte allt för långt kvar till sommaren. Idag behagar solen ära oss med sin närvaro också, denna Fettisdag. Har inte klämt i mig någon semla än, och jag tror jag avvaktar lite med det för det är nog inte helt omöjligt att dom bjuder på en på jobbet ikväll.



Just nu håller jag på och arbetar mig igenom diskhögen som har byggts upp till ett berg dom senaste dagarna. Delar upp det i sektioner, så nu ska jag ge mig på den tredje och näst sista omgången, börjar se ljuset i tunneln ;)



Kommentarer
Daniel

Ha,ha kör du också trestegsdiskning? Underbart! När jag säger tredagarsdisk så menar jag inte disk från 3 dagar utan att det tar 3 dagar att diska upp! :)Efter din hjälteinsats på diskfronten tycker jag verkligen att du kan trycka en semla med gott samvete! Själv har jag klättrat i träd och beskurit hela dagen så jag borde fan också få en semla! :) Ha det gott!

2011-03-08 @ 18:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0