Dagens jubilar: Lukas!

Ännu en födelsedag har anlänt, och idag är det Lukas tur att fylla år. Han väcktes med frukost, paket och sång på sängen av tre sjönsjungande, eller i alla fall två sjungande vänner. (Adrian var inte på sånghumör) I paketen gömde det sig två stora pepparkvarnar, pastamaskin, Taco-kokbok och lite choklad och allt såg ut att gå hem ;)

Själv fick jag en tavla av syrrorna i present. En tavla som jag nämnde för länge sedan att jag skulle vilja ha någon gång, så nu hade jag nästan glömt bort det. En glad överraskning! Och av min hubbie fick jag en mobil. Han är alldeles för snäll, men han sa att han tyckte att jag verkligen behövde en ;)

Olle Eksells affisch med kakaoögonen, 70x100 cm. http://www.formdesigncenter.com/

Adrian var här med Matilda i morse för att han skulle fotas, med "kraffs" på sig som är till hennes ansökningar. Var lite nervös att han inte skulle gå med på det, men det gick riktigt bra, det var till och med så att han såg ut att njuta av att sitta i rampljuset ;) Kanske lägger ut en bild på det senare..

Nej, nu har jag massor jag ska göra innan den här dagen är slut, så det är bäst jag sätter igång bums. Ska försöka hinna träna också, måste bli mer än en gång den här veckan :P


Kommentarer
Mari

Vad blev de för mobila då?

2011-03-07 @ 20:31:11
URL: http://meandmyoys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0