Dravograd & Neuhaus

Har haft en väldigt trevlig weekend i Slovenien & Österike på Festival Suha. Är helt mör nu, plus att vi har haft Vocado-möte större delen av dagen idag och imorgon bär det av till jobbet igen. Vet inte när jag ska få tid till att röja upp i tvättstugan riktigt... men strunt samma. Jag drömmer mig tillbaka till Festival Suha istället ;-) Trevliga människor, vacker natur, god öl och ätbar mat, så sammanfattar jag helgen i stora drag. Här följer lite bilder (om ni undrar varför det är en polis med på första bilden, kan jag meddela att vi möttes upp på flygplatsen i Wien av en sådan. Polisekort får vi inte på varje turné direkt)






Klicka på bilderna för att se dom i större format.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0