På 4H i fredags

med min systerson Hampus. Hämtade honom på dagis efter att jag slutade jobba. Alltid lika roligt att titta på alla djur, ibland är det nästan så att jag tycker att det är roligast själv ;-) Jag förundras så över att Mamma-gris kan vara så himla stor, så stor så att man får lite dinosaurie-feeling. Makalöst stor helt enkelt.



Hann klämma in två intensiva dagar på Blomsterlandet denna vecka också, fick vara med om inventering för första gången, och jag kan ju räkna så det gick ju bra ;-) Haft en lite tjorvig axel bara, så det har varit lite extra jobbigt när man lyfter så mycket hela tiden. Men nu tror jag att det börjar kännas bättre, och nu ska den få vila länge för imorgon drar vi iväg till Kanada.
Det ska bli fantastiskt skoj, ska fota massor och speciellt när vi är i New York dom sista dagarna. Skoj, skoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0