Stolt syster är jag

Hade en mysig dag tillammans med Hampus i pulkabacken igår. Bara Malin och Hampus tid, han är helt underbar och med ett skratt som man kan leva på hur länge som helst. Mari gör verkligen ett bra jobb med pojkarna. Blir så stolt.

Så kom Matilda äntligen hem igen igår, och varje gång hon kommer hem så har hon någonting nytt att visa. Hon är så otroligt duktig. Igår fick jag se allt som hon ska ha med till sökningarna till konstfack mm. Helt fantastiskt! Fastnade speciellt för ett halsband, som jag funderar på att beställa av henne. Skulle vara skitsnyggt att ha på scen när man står och sjunger :)

Nu ska jag kasta mig iväg för att äta tårta hos svärmor som fyller idag, och den ska ätas i deras nya lägenhet. Ska bli spännande att se hur den ser ut och om vi har någonting att sitta på, annars får det bli golvet.

Sen bär det av till jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0