Nya kulor

Tog en sväng ner på stan för att uträtta några ärenden idag, och gick förbi inredningsbutiken Tre Generationer på Drottninggatan, och hittade superfina julkulor på 50% rea. Lite droppformade och mycket glittriga, 25 kr styck alltså. Helt makalöst prisvärda ;) måste ner på fredag igen och köpa några fler tror jag.

Nej, nu kan jag inte sitta här och beundra mina nya julgranskulor längre. Måste göra lite hushållssysslor nu innan det är dags att åka iväg till jobbet. Imorgon blir det födelsedagskalas för Adrian som fyller 1 år, så tills dess ska det bakas tårta och bullar, men det gör jag nog imorgon bitti.


Bilder tagna med Matildas fina kamera...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0