Ny vecka

Jag snorar och snorar så det står härligan till. Det värker och spänner i bihålorna så det är svårt att höja på ögonbrynen, men å andra sidan brukar jag ju inte gå runt och höja på ögonbrynen hela tiden. Men det kan vara bra att kunna om man tex. måste se förvånad ut. Man vet aldrig när man måste kunna det ;)

Idag kom Mari och barnen på en snabbvisit, för jag skulle hjälpa henne att skriva CV inför arbetsintervjun hon ska på imorgon. Barnen lekte medans vi satt och skrev. Tror att det blev rätt bra, så nu är det bara att hålla tummarna imorgon.

Lukas skriver hemtenta och Hampus tittar på Bamse.



I lördags var vi på 60-årsfest allihop utom barnen. Det var väldigt trevligt och roligt, god mat och dryck, och många glada skratt. Dans också, men jag dansade inte ;) Kul att träffa lite släktingar under glada omständigheter för en gångs skull.

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0