Moster & Adrian- dag

Har haft underbara Adrian hos mig idag, när Mari hade introduktion på nya jobbet. Han är så enkel att ha och göra med, är glad mest hela tiden. Enkel att mata, och lätt att söva. Fick krama och prata med storebror Hampus senare under dagen också. Dom är så söta båda två.


Igår slängde jag ut julen, flyttade om lite lampor och satt upp nya gardiner. Så nu känns det som att våren är lite närmre, så nu ska här frossas i lökväxter dom kommande veckorna, det kan jag lova. Det är nämlingen det bästa jag vet :)
Rensade garderoben och åkte iväg till klädinsamlingen också, så nu finns det plats för nya vår och sommarkläder. Ha ha :P Kankse ska ge mig på Lukas garderob också...

Nu ska jag återgå till matlagningen igen, kan meddela att vi gör vår egen pasta från scratch idag. Första gången någonsin och på en tisdag dessutom. Imorgon får det bli vanlig vardag, med jobb och vatten och knäckebröd till middag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0