Effektivitet präglade helgen

Hade en trevlig planeringshelg med Vocado nu i helgen som var. Har nog aldrig varit så effektiva och fattat så många blesut på en och samma helg någon gång tidigare. Om man ser tillbaka på åren vi har varit tillsammans så brukar januari- mars vara "döda" månader, månader då vi inte får så mycket gjort alls. Men i helgen bröt vi de mönstret kan man säga.

Har bestämt namn på skivan som vi släpper i sommar, gjort program för 2012, mejlat viktiga personer, pratat kommande resor och mycket mer. Däremot inte tagit en enda ton... konstigt, vi är ju ändå en sånggrupp ;) Det får bli nästa gång.


Köpte mig den där systemkameran i fredags som jag trånat efter en längre tid. Inte riktigt ekonomiskt försvarbart, men jag tycker att jag förtjänar den. Är säker på att jag kommer att använda den mycket. Måste bara lära mig hur den fungerar. Jag ska nog öva nu när jag har Adrian som modell idag. Charmigare och sötare killle får man leta efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0