Blä för papper!

Sitter och fösöker reda ut och sortera alla papper om försäkringar hit och dit, räkningar och ja, massa annat tjafs. Det har ju aldrig varit min starka sida direkt, och nu ska man försöka fixa med mammas och delvis pappas också fortfarande. Har ringt om olika pensioner och försäkringar hit och dit för att ordna upp, men gav upp när jag stötte på en otroligt otrevlig människa som fräste åt mig. Då bröt jag ihop en stund, tur att man har en syster som kan rädda situationen och skälla på dom lite ;)

Kanske är lite för trött idag helt enkelt, har ju suttit barnvakt sen sju imorse. Det var ju i och för sig en baggis, för Adrian är så otroligt snäll.

Har sagt upp lägenheten idag.. har inte känt efter hur det känns än. Men det blir nog bra. Så första maj har vi ny adress, och blir lantisar. Ha ha Lukas, en lantis, ska bli en kul och ny upplevelse ;)
Längtar efter våren nu, kunna gå barfota i gräset och vara ute till mitt i natten och det fortfarande är ljust och varmt.



Kommentarer
Anonym

nämen haha gud va sjukt att jag läser de här.. men kul med huset, jag tror att de kommer att bli bra malin:)

2011-01-25 @ 08:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0