Årets första

Gott nytt år alla! Jag hade en väldigt trevlig nyårsafton, som firades i Örebro med mina allra bästa vänner. God dryck, underbar mat och fanstastiskt sällskap. Nya klänningen var på, även partyhumöret.

Hade ju köpt en sån där lykta som jag skulle släppa upp i luften vid tolvslaget. Bad alla gäster skriva sina nyårsönskningar på den, vilket gjordes. Hela lycktan var täckt med önskningar, supermysigt.
När den väl skulle släppas upp och tändas, blåste det så mycket så att den gick sönder och var omöjlig att hålla i. När vi väl fick fjutt på den i den hårda blåsten så tog det eld i pappret och vi blev tvugna att trampa ner den i en snödriva. Lyktan med alla våra önskningar dog i soptunnan 00.05 1 januari 2011...

Nytt år, och nya förutsättningar. Det blir nog riktigt trevligt. I torsdags köpte vi flygbiljetter till St. John i Kanada och New York till i sommar. Så nu är det bestämt, vi åker verkligen dit. Jippi! :D Det blir någonting att se fram emot.

Här är lite bilder från Nyårsafton. Längtar tills jag köper en kamera, och det blir riktigt snygga bilder. Tills dess får det duga med Iphonebilder...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0