Ännu mer snö

Det ryktades på jobbet ikväll att det ska komma ännu mer snö imorgon, och det verkar ju som att det är sant. Vi blev rätt förvånade Lukas och jag när vi åkte hem från Örebro på nyårsdagen att det hade kommit så mycket snö här, för så var det inte i Örebro. Och imorgon ska det alltså komma en decimeter till..

Idag när jag gick från bussen så var det två bilar som hade fastnat på parkeringen, och jag gick bara förbi ;P Det var liksom inte någon idé att försöka hjälpa till när man har lite klack på skorna, dessutom är jag ju inte den starkaste.

Det börjar nästan kännas som i fjällen, två meter höga snövallar överallt. Svårt och läskigt att köra ut i korsningar när man inte ser över snövallen.

Borde nog passa på att ta en skidtur här i dagarna nu när det verkligen är snö. Men får nog vänta lite så att någon annan hinner spåra åt mig först, för det orkar jag inte göra själv ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0