Adrians 1-årskalas

Gick upp tidigt idag (tidigt för att vara mig) och bakade bullar till kalaset som gick av stapeln idag, mammas go-bullar som vi kallar dom. Bidrog med en tårta också, som blev riktigt god och snygg om jag får säga det själv ;)

Barnkalas tar ju på krafterna må jag säga, speciellt när man är lite förkyld, så nu ska jag inte göra mycket mer idag. Ligga i soffan och blänga på tv, kanske ska ta och se det där filmen Australia som bara har blivit liggandes här i flera månader.

Just ja, vi skulle ha Skype-konferens med Vocado nu kl 20.00 ja. Har mycket att planera inför framtiden, resor, konsertprogram, skiva mm. Men sen ska jag vila.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0