Ny istid

Vilket bakslag! Från en underbart vårig dag med strålande solsken och fågelkvitter, till det här. Vinden piskar mot rutan och snön yr åt alla håll. Har hållit mig inne hela dagen än så länge, har suttit och pysslat, klippt och klistrat ända sedan imorse. Visar sen vad det blir för något ;)


Var tvungen att muntra upp mig när man är omringad av det här skitvädret. Gjorde muffins igår kväll (var tänkt att det skulle bli kladdkakemuffins, men dom blev kvar lite för länge i ugnen tyvärr)
Ska klämma i mig en till innan jag trotsar vädret för att åka och träna. Andra tränigsdagen i rad, och tredje täningen den här veckan. Duktiga jag, få se hur länge detta håller i sig.


Kommentarer
matilda

hahah gulligull hjärtan på miffinsarna! jag tycker de borde hålla i sig för evigt, ta med dig majsan( shit va länge sen vi kalla henne de)också så vi får valuta för pengarna;)

2011-02-10 @ 21:55:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0