Nästan färdig

Är nästa färdig med tackkorten som vi ska skicka till alla som var med på bröllopet. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Har tänkt på det så länge men inte orkat ta tag i det. Så nu dyker dom förhoppningsvis upp i några brevlådor här och var nu i veckan.


Satt en hel dag förra veckan och pysslade, använde min nyinköpta pappersskärare som användes flitigt. Samma tema som inbjudningskorten och programmen. Jag älskar verkligen sånt här. Skulle gärna gifta om mig bara för att få pyssla med sånt här igen :)

Nu ska jag åka och hämta Mari som har varit och tränat, och sen ska vi åka och hämta Adrian på dagis, så jag får se var det ligger. Kan vara bra att veta, eftersom jag ska lämna honom där imorgon.

Sen ska jag möta upp Lukas för att åka till hans klasskompis som bjuder på inflyttningsfika. Ska bli spännande att få träffa dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0