Fikasugen

Har varit konstant fikasugen idag, hoppas Lukas kommer hem med en semla snart som han är skyldig mig ;) Sitter och tittar i mina böcker, och suktar efter alla bakverk. Tur att det är så många som fyller år nu dom närmsta veckorna så man får baka och äta gott med en bra anledning ;)


Har tagit riktiga vuxen poäng idag, först lämnade jag Adrian på dagis i morse precis som många andra mammor och pappor. Han är ju förvisso inte min pojke, men det måste ju gillas som vuxenpoäng ändå?
Sen åkte jag ut till huset och fixade pannan, skottade lite snö och pratade med sopgubben. Att konversera med sopgubben måste ju vara massvis med vuxenpoäng. Synd att det var sista gången det företaget körde, för han var riktigt trevlig och hjälpsam. Får se till att bli vän med en Rangsells- gubbe nästa gång då.

Nej, nu ska jag röja här hemma, det behövs verkligen. Sen är det bara att klä på sig uniformen och åka till jobbet. Postis-Malin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0