ÄNTLIGEN EXAMEN, KLAPP PÅ AXELN


Har efter nästan ett helt år efter avslutad utbildning, äntligen fått mitt examensbevis :) Känns skönt att det är klart, läste ikapp en kurs i höstas som jag missat. Kändes så dumt att allt skulle falla på det. Så idag när examensbeviset dök upp i brevlådan, kom lättnaden. Känns kanon!

Så nu har vi precis firat med årets första semla, mums. Annars så har jag väl mest bytt bajsblöjor idag känns det som... tre stycken närmare bestämt, och en kiss på golvet under loppet av ett fåtal timmar... suck. Hoppas Adrian är lite snällare mot sin moster imorgon.


Fick egentligen inte lägga ut den här bilden på Lukas, men jag tyckte att den var så talande på något vis ;) Nej, nu ska jag laga lite mat och sen sticka iväg till jobbet. Får se om det blir några mer explotioner, som dom pratade om på radion idag. Spännande, om det bara är brandsläckare som folk skickar och som exploderar så är det väl ok, men inga bomber tack! Hoppas jag får sitta vid datorn ikväll och koda istället för att kasta paket ändå..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0