Borrelia

Seg dag idag måste jag säga, har inte gjort många knop bortsett från ett besök på vårdcentralen. Har ju haft ett konstigt märke/eksem på foten en längre tid, som jag har smörjt in med allt mellan himmel och jord, utan att det givit något resultat. Och nu dom senaste veckorna har det blivit större, ungefär i samma storlek som ett kaffefat, men jag har inte haft några direkta besvär av det. Men sen påpekade syrran att det kanske kunde vara Borrelia, och då ringde jag sjukvårdsupplysningen, som i sin tur tyckte att jag skulle åka till vårdcentralen, och där trodde dom också att det kunde vara Borrelia. Så nu ska jag åka in och hämta lite penicillin, och hoppas på att det försvinner. Det är så drygt sånt här, för det är svårt att veta vad man verkligen känner och vad man bara inbillar sig :-/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0