Arla morgonstund

Var tvungen att kasta mig ut med kameran imorse när jag såg den vackra soluppgången slänga sina strålar över den lilla snö och frost som nu äntligen har kommit. Känner mig lite suddig i ögonen fortfarande, men så blir det när man kommer isäng sent efter en kväll på jobbet, och när man sen går upp för att sympatisera med Lukas som skulle upp till skolan. Det är väl vad man kallar kärlek va??

Har ni föresten sett årets julfrimärken? Tänkte på det igår på jobbet när jag såg posten svischa förbi, inte är dom snygga i år inte, känns lite back to the 90´s, med fula bilder av julblommor. Faktum är att dom är slående lika julfrimärkena från just 1990, såg några sådana av en slump förra veckan, visst är dom rätt lika? Nåväl, nog om posten-nörderi ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0