Ledig Lördag

hör inte till vanligheten ;) Konstigt att inte vara med Vocado en helg, vet nästan inte vad man ska göra på en ledig Lördag. Dagen började med en bilbesiktning, som gick hur bra som helst. Inga anmärkningar :D
Sen tog vi en sväng till Media Markt, bara titta inte köpa. Därefter en fikastund hos svärfar.

 

Har gått och funderat över tapeter i några veckor, för jag skulle så gärna vilja tapetsera lite i huset innan vi flyttar in. Inte alls mycket, men bara så att det känns lite nytt och mer som vårat eget. Hittade en tapet i Hus & Hem som jag är lite sugen på, men det var inte alls lika snygg i verkligheten. Så nu står jag på ruta ett igen... slutar säkert med att det inte blir något alls för att jag inte kan bestämma mig ;-)


Kommentarer
Lillis

Hej! Nån liknande tapet hade dom i Arga Snickaren, Vart riktigt snygg när den väl kom upp på väggen.. Hoppas att du hittar nån tapet snart..

2011-04-03 @ 06:36:57
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0