Tillbaka till skolbänken en kortis.

Imorgon ska jag åka tillbaka till Enköping och läsa igen en kurs som jag missade förra året. Fem dagar med nya människor, nya lokaler och en halvbra lärare. Får väl se vad jag får lära mig om Planskolor, vilket är ämnet. Det känns en smula läskigt och defenitivt en smula tidigt på morgonen, men det blir nog bra bara jag kommer dit. Ska leta reda på lite böcker och papper nu så jag är lite förberedd.

Jag satt och fundera lite på att det känns som att det är längre än ett år sedan jag slutade. Det har ju hänt så otroligt mycket det här året så man blir alldeles matt bara man tänker på det.
När jag slutatde så hade jag drömmar om att starta eget någon gång, och komplettera med en floristutbildning. Det kanske inte är en så dum idé. Men musiken och Vocado går ju så bra nu också... hmm... eller ska man ta och satsa ordentligt på postenkarriären istället kanske :P



Kommentarer
Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-16 @ 14:42:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0