Skön dag

Som sagt har varit hos Mari i Storvreta idag, och tvättat och tvättat. Mycket trevlig tvättstuga må jag säga, den ska jag besöka igen. Mari har dekorerat pepparkakshus och bakat lussekatter (måste erkänna att jag ligger i lä där, när det gäller kvalitén på lussedegen..)

Själv roade jag mig med att gosa och leka med Adrian, som är den mest belåtna lilla varelse jag känner, han har dessutom nyligen skaffat sig en egen krypstil som tål att beskådas.

 

Nä, nu ska jag sortera och skapa ordning i mitt linneskåp innan det är dags för matlagning och därefter postjobb. Imorgon bär det nog av till Stockholm för att träffa min kära vän Victoria som numera bor där.

Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0