Rimfrost

Har överlevt två dagar av studier, yay! :) Möjligen lite känningar i anteckningshanden, annars bra ;) Men jag var ganska orolig dagen innan, förstår inte varför jag är det inför något nytt jämt. Jag mår ju bara dåligt själv och allting löser sig ju alltid till sist ändå, och oftast på ett bra sätt dessutom. Men jag verkar ju vara född sådan... ska verkligen försöka att jobba bort det.

Det var helt fantastiskt vackert ute i onsdags morse, all frost som gnistrade. Det hade ju inte varit helt fel med en Canon 450d då. Åh, vill ha, vill ha, vill ha!

Ett annat "vill ha" är denna Odd Molly kofta. Den är supersöt och finns i flera färger, det gäller bara att bestämma sig för vilken man vill ha ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0