Helgen lider mot sitt slut.

Nu är helgen redan slut för min del, börjar jobba klockan tre idag.  Jag ska absolut inte klaga eftersom jag vanligtvis har det ganska lugnt i veckorna, eller ja... väldigt lungt ;) Hade trott att jag skulle hinna med lite mer i helgen bara, men så är det ju alltid.

Håll i hatten nu gott folk, jag har en sak att förtälja. Jag är nyförälskad, och inte i den personen ni tror. Utan i en digital systemkameran Canon 450d. Åhh, vill ha, vill ha, vill ha!!! Tror att min andra äkta hälft är rätt så sugen också ;) Vi var och tittade på en sådan igår och det var rätt nära att vi köpte den där och då. Men efter lite diskussion så kom vi överens om att köpa den efter jul, på mellandagsrean. Det blir förhoppningsvis en smula billigare då, och jag längtar redan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0