En dag i taget...

Idag har det gått lite bättre. Måste se till att ta mig för att göra saker och inte bara sitta hema och tänka för då blir jag tokig.

I morse skjutsade jag Lukas till skolan och åkte sen direkt ut till Ramsta för att kolla hur allt såg ut efter snön som föll här om dagen. Blir lite irriterad på att dom inte plogar så bra. Det var bättre förr, som en riktig gnällkärring skulle ha sagt. Men det var faktiskt bättre förr, när morbror Rolf plogade. Nu måste man skotta så mycket för hand, och det är ganska ansträngande nu när snön är så tung. Men jag såg det som en välbehövlig workout :)

Senare på dagen åkte jag ut till syster yster och hennes små busfrön i Storvreta. Först åkte vi pulka och sen gick vi in och försökte få till en fotosession. Mari ville fota pojkarna i tomtedräkter, för att kunna använda till julkorten. Men det var ju lättare sagt än gjort. Måste nog prova flera gånger för det var svårt att få dom att sitta still. Underbart söta är dom i alla fall :)

Nu ska här lagsas mat, därefter sorteras post..




En superglad pulkaåkare som gillar att klä sig i cowboyhatt och har tuffa döskalletatueringar på armen. Cool kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0