Tillbaka till verkligheten

Jaha, så var julen till ända då. Det gick faktiskt bra allting trotts allt. Men jag har inte varit trevlig dom här dagarna, jag vet inte vad det är med mig. Jobba hårt på att min trevliga sida ska komma tillbaka så fort som möjligt.

På dagen firade vi jul med Lukas släkt, mostrar och morföräldrar. Tomten kom med klappar och alla var mätta och glada.

Sen stack vi hem och en snabbis för att packa om och hämta stora lasset med julklappar, och så drog vi iväg till kusin Mats, där vi systrar och alla kusiner firade. Lite annorlunda, men trevligt och tomten ärade oss med sin närvaro ännu en gång till Hampus förtjusning. Han är snäll den där tomten :)

 

 

Nu ska vi åka iväg och hämta en del av min julklapp. Spännande! Visar sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0