Onepiece

Har tittat på dom här otroligt roliga dräkterna Onepiece från Norge, som tydligen är inne att köpa just nu. Dom ser väldigt mysiga ut, men jag kan inte riktigt se mig själv och Lukas gå runt här med sådana dräkter på oss. Haha, det skulle se otroligt lustigt ut tror jag. Hihi... och så tar vi en sväng till ICA i dom där kläderna... haha skit kul! Jag vill ha!



Nu ska jag slå in lite julklappar, för jag köpte nästan alla igår. Så nu är jag så gott som färdig, skönt. Tänker varje år att jag inte ska köpa så mycket, men det blir ju aldrig så. Det är ju fånigt med julklappar egentligen, men det är ju så kul att ge bort.

Idag ska vi åka ut till Ramsta och göra korv med moster Gudrun, och passa på att städa och göra lite julfint där ute kanske. Senare på kvällen ska vi åka och fira min kusin som fyllde tjugo år igår. En fullspäckad dag helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0