Oj, vilken dag

Jaha, då har man överlevt den här dagen då. Det var ju skönt. Har städat och fejat, busat med små barn, gjort korv med moster och varit på 20-årskalas med mycket folk, barn och ljud. Känner mig lite mör nu. Bilder från dagens bestyr kommer imorgon...

Är så himla sugen på att göra en riktigt lyxig julgrupp till mig själv, bara till mig själv. Jag gör ju alltid några julgrupper och ger bort till andra, det ska jag göra i år också men det skulle vara trevligt med en egen riktigt fin en. Kanske fixar det imorgon, en trevlig fjärde advent syssla kan det bli. Nu ska jag gå och vila huvudet på kudden och drömma om vad jag ska ha för fint i den ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0