Nu har vi ljus här i vårt hus...

Oj, vilken dag. Börjar känna sig en smula matt nu. Var ut till Ramsta idag igen, och tittade till Ludde. Mysiga lilla Ludde... Matilda och jag letade igenom mammas receptböcker efter recept på hennes citronsill och julbröd. Bingo!, vi hittade det.

Så efter julmatshandling och sista julklappsinköpen som Lukas och jag gjorde på Gränby med resten av alla Uppsalabor, blä! så åkte jag hem och lade in sill, bakade bröd, slog in sista julklapparna och planterade mina julgrupper :D Nu senare ikväll har Lukas och jag gjort våra första struvor. Lukas är grym! typ Ernst ju ;)

Skoj, nu börjar det kännas som det är jul snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0