Mat, ren bil & bonde söker fru.

Hängde med Lukas när han skulle hämta ut sin hemtenta och gramatiktenta idag, tänkte att det var bäst att passa på så man får se vart han rör sig varje dag. Det var väldigt mysigt och dom lärarna vi träffade på verkar mycket trevliga. Dessutom visade det sig att han fått VG på båda tentorna. Han är grym :)

Sen tyckte vi att det var på tiden att vi tvättade bilen, så vi tog en sväng till Statoil och biltvätten där. Det var lite läskigt faktiskt, jag har aldrig åkt in i en biltvätt förut. Satt och skrek av rädsla en liten stund, haha... men allt gick bra och bilden blev skinande ren.

Åkte vidare och handlade mat, och det blev även två paket julkulor och julpapper också. Julkulorna blev kanske lite väl färgglada (konstigt för det är ju alltid jag som vill att allt ska vara så traditionellt jämt), men det blir nog vackert.

Sen avslutade vi dagen med att åka till Mari och barnen i Storvreta för att äta middag med dom. Smarrig lasagne blev det. Adrian var febrig och häning och Hampus var hyperaktiv och superglad, tänk så det kan vara. Underbara ungar.

Så det blev inte så mycket "Bonde söker fru tittande", tittade på internet nyss istället. Det är bara den serien jag följer och jag blir såå mobbad för det, haha ;) Det är lite synd om vissa av dom. Mer kärlek åt folket!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0