Julkalender

Fick för mig att jag skulle börja titta på Julkalendern för en gångs skull. Har inte följt den på flera år känns det som, så jag satte mig nu på eftermiddagen och började titta på alla avsnitt på svtplay. Den är ganska underhållande faktiskt.


Hade en intensiv och givande helg i Örebro med alla Vocado-kollegor. Kul att äntligen få köra igång igen, många viktiga beslut som måste fattas. Det är lite frustrerande att det ofta känns som om vi inte kommer någon vart. Så är ju såklart inte fallet, men det är så det känns ibland. Det ger sig så småningom. Ser fram emot våra kommande julkonserter i alla fall.

Idag tog vi en sväng ner på stan för att börja inhandling av julklappar. Kunde ju ha gått bättre, om man säger så. Känner mig inte "fit for fight" direkt, eller deppig snarare. Måste skärpa till mig, jag ska skärpa till mig. Muntrar upp mig med "Hotell gyllene knorren", tre avsnitt kvar sen är jag ikapp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0