Insnöad

Har mest hållit mig inne idag. Det är mycket skönare att beskåda ett busväder inifrån ;) Var dock tvungen att ta en sväng ut till huset och fylla på pannan, men det var knappt så att jag höll på att ta mig dit och än värre när jag skulle hem. Tricket verkar vara att gasa, gasa, gasa, tänka rally helt enkelt.

Annars har jag mest bakat pepparkakor idag. Har precis gjort pepparkakshuset färdigt med all kristyr och allt. Det blev lite märklig design i år. Känns nästan lite Tyskt, haha..

Årets hus, hjärtan som ska hängas upp, och förra årets pepparkakshus.

Nu ska jag gå och mysa i soffan med Matilda som har kommit hem för att ha "jullov" (hon ska väl mest jobba som det verkar). Bäst att passa på att umgås. Godkväll!



Kommentarer
Lillis

Riktigt imponerad av pepparkakshuset, vårat ser ut som ett kråkslott haha.. Hoppas att allt é bra me er..

2010-12-17 @ 08:18:07
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0