Dan före sista dan

Ja, så var det näst sista dagen på detta år då. Hoppas verkligen att det kommer bättre år framöver, annars orkar jag inte med.

Nu ska vi snart åka till Örebro och förbereda festligheterna, men först ska vi upp på Gränby och köpa skumpa och hämta en kul grej på Matildas jobb. Det är ju så att jag har väldigt svårt för raketer, jag tycker dom är otäcka men kan såklart se dom på avstånd. Så för att göra någonting annat än att bara stå och hålla i ett tomtebloss vid tolvslaget, så har jag köpt en stor lykta i papper som dom brukar tända i Thailand vi festligheter. Ni vet, stora papperspåsar som flyger upp i luften. Det kan nog bli mysigt.

Igår kväll hade vi tacomiddag vi mitt nya köksbord som jag fick av Lukas i julklapp. Jag har gått och trånat efter det i säkert fyra år snart. Gillar det verkligen, tror att det kan bli väldigt bra ute i Ramsta också när vi väl flyttar dit. Stolarna har inte kommit än, men inom en snar framtid.

Om ni tittar noga på bilden så ser ni lite snöflingor.. dom har jag ritat dit :) Upptäckte en kul grej i photoshop idag, olika penslar som man kan ladda ner gratis med olika mönster. Ska öva så att det blir bättre och snyggare till nästa gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0