Boste Balin, laleblad!

Är nyss hemkommen, har pysslat med Hampus nu på eftermiddagen. Så kul, alltså! Han pratar och pratar, och när vi skulle fika så ville han ha" laleblad", och både jag och Lukas stod som två frågetecken. Laleblad, laleblad, laleblad boste Balin! Till slut kom vi på att han menade marmelad, inte lätt att förstå allt...

Vet inte hur jag kom att tänka på det här idag, men... förra sommaren såg jag en utställning i orangeriet nere i botan. En utställning av naturfotografen Towe Wiiand från Uppsala. Man kan köpa hennes foton på bla annat stora canvas dukar. Någon gång ska jag köpa en för dom är så otroligt fina.

Foto: Towe Wiiand




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0